Клас WEB-дизайну та комп’ютерної графіки – юні художники потребують новітньої майстерні Реалізований

Доданий
04.05.2018
Номер
1
Культура

Аби творити без перешкод та рубежів, йти в ногу із часом та відповідати сучасним потребам та вимогам до митців, реалізовувати свою креативність та майстерність не лише олівцями та пензлями, але й інструментами ХХІ століття – на графічних планшетах, програмах веб-дизайну та графіки, школярі-художники потребують сучасної майстерні – класу WEB-дизайну та комп’ютерної графіки.

Автор проєкту
Бюджет
299 999 грн
Розрахунок бюджету
Адреса
вулиця Гоголя, 7, Першотравневий район, Чернівці

Опис

Опис проекту

На жаль, художня школа не може похизуватися наявністю комп’ютерного класу й не має у своєму освітньому арсеналі ні комп’ютерів, ні графічних плашетів. Тож її учні полишені можливості освоєння таких вкрай необхідних для сучасного художника графічних редакторів як: растрові – Adobe Photoshop , векторні – Adobe Illustrator, Corel Draw, Macromedia Free Hand , гібридні – RasterDesk . Освоєння усіх цих програм визначає кваліфікацію художника-ілюстратора, художника-мультиплікатора, дизайнера, ретушера, поліграфіста та web-дизайнера. Позбавити дітей можливості малювати безпосередньо на комп’ютері, рівноцінно полишити їх актуальних знань, вмінь та навичок, а отже й гальмування їх розвитку та становлення як художника сьогодення. Тож для здобуття якісної художньої освіти вкрай необхідні сучасні технічні засоби навчання.
Графічні планшети – сучасне рішення для освіти.
Графічній планшет (або дигитайзер, диджитайзер, англ. digitizer) – це пристрій для введення малюнків від руки безпосередньо в комп’ютер. Він складається з пера і плоского планшета, який обладнано чутливою поверхнею (реагує на сигнали, що випромінюються пером і повідомляють про те, яким кольором і якої товщини потрібно намалювати штрих, і передає точні координати точки доторку в комп’ютер). Властивості дигитайзера робить можливим не тільки створення нових малюнків, але і перенесення в комп’ютер існуючих (покласти під плівку і обвести пером). Графічні планшети застосовуються як для введення зображень в комп’ютери способом, максимально наближеним до того, як створюються зображення на папері, так і для звичайної роботи з інтерфейсами. Лише у такий спосіб, за допомогою сучасних технологій та нових впроваджень, художники-початківці зроблять свої перші кроки в освоєнні цифрової графіки.
Комп’ютерна графіка – один із популярних напрямків використання персонального комп’ютера. Нагальна потреба у вивченні графічних програмних засобів повстала із розвитком та поширенням Інтернету. Графіка широко увійшла в усі сфери життя й вже важко уявити відсутність діаграм, презентацій, наочного відображення інформації. Свої проекти, до прикладу конструктори та архітектори, створюють вже не на папері, а на екрані монітору в тривимірному просторі. Тривимірні об’єкти дають змогу побачити відображення їх творінь наближене до реального, до того в прив’язці до відповідного ландшафту. Комп’ютер, що спершу був художникам лише за помічника, став найціннішим інструментом для творення. І хоча, яким саме буде творіння залежить в більшій мірі від його творця-митця – людини, все ж недооцінювати технічні засоби не варто, бо вони відкривають нові перспективи, бачення та можливості творення. Відкривають юним митцям перспективи для успішного професійного зростання.



Мультимедійний клас допоможе не лише у відточуванні художньої майстерності й стане засобом у перших спробах опанування потужних графічних редакторів, але й зробить цікавішим, насиченим та ілюстративним курс – «історія мистецтв». Це не лише підвищить мотивацію учнів до вивчення предмету, але й зробить його подачу ефективнішою та динамічнішою. Учні впевнено та творчо зможуть орієнтуватися в інформаційному просторі та здобувати необхідні для мистецької освіти знання, наглядно ознайомляться з шедеврами світового мистецтва. Це дещо змінить консервативну подачу інформації, до того ж підвищить рівень освоєння учнями інформаційно-комунікативних технологій.

Впровадження проекту дасть змогу:
• Підвищити якість освіти;
• Вивчати затребувані вимогами часу графічні редактори;
• Діти опанують ази створення тривимірних об’єктів;
• Підвищити мотивацію та зацікавленість дітей до навчання з впровадженням нових технологій;
• Відкриє для дітей нові перспективи та конкурентоспроможність при вступі у вищі навчальні заклади мистецьких спрямувань;
• Підвищить кваліфікацію як молодших спеціалістів – випускників початкової ланки художньої освіти;
• В подальшому вплине на затребуваність випускників школи на ринку праці.

Обґрунтування бенефіціарів проекту

Учні, педагогічний та батьківський колектив Художньої школи імені М. Івасюка м.Чернівців

Умови використання результатів проекту всіма мешканцями міста

Використання можливостей класу з навчальною метою. Кілька сотень талановитих дітей, котрі бажають реалізувати свій творчий потенціал матимуть вільний доступ до сучасного класу WEB-дизайну та комп’ютерної графіки. У кожному класі художньої школи будуть відведені години роботи з висококваліфікованими спеціалістами, котрі навчатимуть дітей основам комп'ютерної графіки.

Інформація щодо очікуваних результатів в разі реалізації проекту

-

Фотографії

Відповідальні підрозділи

Управління культури